fredag 16 mars 2012

Vårtecken i stan

Kameran låg redan i väskan  när jag promenerade genom stan på väg till ett möte så jag tänkte fota lite av de vårtecken jag såg. Problemet var att stan var full med folk och jag som, av naturen, är en mycket feg person vågade helt enkelt inte knäppa av några bilder på glassätare, kortärmade tröjor, utefikare mm...

Vid blomsterbutiken smög jag i alla fall, ner på huk och smusslade fram kameran. Resultatet av mitt smygfotande blev riktigt dåligt men den här bilden med hängande videbuskar eller vad det nu är känns lite kul.


Även denna helg går i frosseriets tecken men nu är det skaldjur som gäller, färska räkor och havskräftor ska avnjutas. Denna lyx har vi fått från en ICA-butik i Bohuslän där mannen varit på jobb.

Önskar dig som tittar in en riktigt skön fredagskväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar