torsdag 17 maj 2012

Liten blir stor

I dag för 18 år sedan blev jag mamma. Då fick jag träffa Tv 1 och Tv 2 "irl". Innan dess hade de bara varit suddiga konturer på en svartvit skärm. Det var en hissnande upplevelse att gå från en familj på två vuxna till att plötsligt vara dubbelt så många.

 Vi har fått världens bästa barn och även om första året var ganska tufft så önskar jag varenda unge en egen tvillingbror eller tvillingsyster. Gemenskapen och förmågan att dela sitt liv med någon annan är fantastisk, är någon jag aldrig riktigt kan föstå men också något jag aldrig tvivlar över, det bara är!

Lunch och tårta med närmsta släkten är avklarat men firandet fortsätter senare i kväll med middag på restaurang och biobesök. Kul så länge de tycker det är ok att vara ute med sina föräldrar.


Gratttis våra underbara ungar! Grattis på 18-års dagen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar