söndag 6 maj 2012

Att vara arbetsledare

Denna sysselsättning passar mig bra. Mannen spikar panel och jag tittar på, kommer med uppmuntrande hejarop och talar om hur det ska va!...
Ena väggen i vardagsrummet ska kläs med liggande vitmålad panel och det är mannens projekt. På den väggen ska det också byggas hyllor för våra böcker. Mitt jobb får bli att sortera vad som ska behållas och vad som kan skänkas bort.

Jag älskar böcker och har svårt att göra mig av med dem men å andra sidan vet jag att många av dem aldirg kommer att läsas igen. Vardagsrummet är inte stort så platsen som finns måste räcka till mycket annat. Billyhyllorna, soffbordet och ett fint pelarbord är andra prylar som också måste bort.

Än så länge finns det inget att visa så dagens bild kommer från förra veckans loppis på Ekhagen.



Snacka om offentliga toaletter!

1 kommentar:

  1. Ja, det vore väl härligt att sitta där i det fria och njuta av fågelkvitter.... :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera