tisdag 10 april 2012

Att inte leva i nuet

Just nu lever jag inte helt i nuet, i alla fall inte på jobbet. Där är jag i full färd med att fundera och planera för sommarens och höstens aktiviteter. Hjärncellerna snurrar runt på temat "Midsommar" och kommer ingen vart alls. 

Bilden har jag lånat i mitt letande efter användbara tips!
 Ska snart gå ut med ett sommarprogram där en egentillverkad midsommarstång finns med på schemat. Är ute efter en bordsvariant som kan användas var som helst Problemet är bara att jag inte har en enda liten, ynklig idé om hur den ska göras. Jag kan tänka mig grenar från skogen, mossa. lingonris, grillpinnar, hobbyfärg, blågula band men klarar inte av att "sy ihop säcken"! Dessutom får aktiviteten inte ta för lång tid, max 2 timmar.

Försöker tänka fritt och kreativt men eftersom jag ännu landat efter påsken är det mest kycklingar, ägg och gula påskliljor som dyker upp.

Som ni förstår av detta, lite röriga, inlägg är jag i stort behov av hjälp på traven!!!

1 kommentar:

  1. Äsch, jag kikar ut på regn och lergröna gräsmattor och har väääääldigt svårt att tänka midsommar. Tyvärr! Återkommer om jag för en plötslig och klipsk ingivelse :)

    Kramar

    SvaraRadera