torsdag 22 november 2012

Att trivas på jobbet

Jag drömmer om "mitt i stan" högt i tak, stuckatur och gnistrande kristallkronor. Vackra fönster med djupa nischer, spegeldörrar och vackert åldrad parkett. Kakelugn, åtminstone en, vill jag också ha.

Vi letar ny lokal till jobbet och varför välja funktion för utseende?

Nuvarande är för stora så någon paradvåning är jag rädd att det inte blir. Kanske om jag slänger mig på golvet, sparkar och skriker i högan sky?

Med mina önskemål är risken stor att hyreskostnaden ökar i stället för att minska men jag lovar att jag skulle trivas som fisken i vattnet, bli lite gladare och ännu mer effektiv! Jag kanske t.o.m byter ut mina jeans och tjocka tröjor mot något mer passande.



Jag lovar att inte stöka ner så mycket och att inte använda golvet som arbetsyta!



Jag lovar att snitsa till det så gott jag kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar