måndag 8 oktober 2012

Bästa bytet

Det finns olika typer av jägare men den jägartyp jag representerar är inte på jakt efter varken rådjur eller älg. Jag är på loppisjakt och väntar på det perfekta bytet. Och nu har det hänt, jag har gjort ett riktigt kap! (i alla fall enligt mig själv och det är ju huvudsaken)


Här är den, min industristol! utan redigering och utan rengöring. Kärlek vid första ögonkastet! Mannen var tveksam till köpet men efter 15 sekunder hade jag övertygat honom om att denna stol skulle bli en del i vår familj.

Jag gillar designen och rosten och slitaget! Sits och ryggstöd är målat i en ljusgul nyans, inte vackert alls men det går ju att fixa till.


 Jag var beredd att betala för min kärlek men priset var nästan löjligt lågt, 30 kr! Jag tappade hakan av förvåning, betalade och gick ut med ett lyckligt leende på läpparna!







Efter en ordentlig genongång med rengöringsmedel fick stolen börja jobba som sittmöbel. Ställbar i både höjd och ryggstöd har den redan blivit en favorit.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar